no-img
یاوران فایل

خلاصه کتاب مدیریت برند(پژوهش ،تئوری و عمل) | یاوران فایل


یاوران فایل
اسلایدر
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
خلاصه کتاب مدیریت برند(پژوهش ،تئوری و عمل)
امتیاز 5.00 ( 1 رای )خلاصه کتاب مدیریت برند(پژوهش ،تئوری و عمل)">
pdf
مهر ۲۳, ۱۳۹۷
300KB
تعداد صفحات خلاصه44
جامع + خلاصه + کاربردی
نکات مهم و کلیدی
۴,۰۰۰ تومان
۴,۰۰۰ تومان – خرید

خلاصه کتاب مدیریت برند(پژوهش ،تئوری و عمل)


خلاصه کتاب مدیریت برند(پژوهش ،تئوری و عمل)

دانلود خلاصه کتاب مدیریت برند pdf

خلاصه کتاب مدیریت برند(پژوهش ،تئوری و عمل)

نویسندگان: تیلده هدینگ ،شارلوت اف.کنادتز،موگنزبجیر

ترجمه دکترحسین نوروزی ،لیلا غلامی

__________________________

 

 

خلاصه کتاب مدیریت برند(پژوهش ،تئوری و عمل) نوشته تیلده هدینگ ،شارلوت اف.کنادتز،موگنزبجیر، ترجمه دکترحسین نوروزی ،لیلا غلامی

نکات مهم و کلیدی

 

 

yavaranfile

 

 

https://www.yavaranfile.ir

معرفی اجمالی:

خلاصه کتاب مدیریت برند(پژوهش ،تئوری و عمل) نوشته تیلده هدینگ ،شارلوت اف.کنادتز،موگنزبجیر، ترجمه دکترحسین نوروزی ،لیلا غلامیpdf

این فایل، خلاصه کتاب مدیریت برند(پژوهش ،تئوری و عمل) نوشته تیلده هدینگ ،شارلوت اف.کنادتز،موگنزبجیر، ترجمه دکترحسین نوروزی ،لیلا غلامیpdf است که فصول این کتاب [غیر فصل ۱۱] را  در حجم ۴۴ صفحه به صورت کامل و جامع به بیان زیر خلاصه کرده است.

 

فصل اول:م فهوم برند

فصل دوم: اصطلاحات کلیدی در مدیریت برند

فصل سوم: چشم انداز:مدیریت برند

فصل چهارم :رویکرد اقتصادی

فصل پنجم : رویکرد هویتی

فصل ششم :رویکرد مشتری محور

فصل هفتم :رویکرد شخصیتی

فصل هشتم : رویکرد رابطه ای

فصل نهم :رویکرد انجمنی

فصل دهم :رویکرد فرهنگی

 

مفهوم برند :

طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا ؛مارک ؛برند ؛ نمانام یا نشان تجاری مشخص کننده ی خدمات یا فروشنده ی محصولی خاص که آنرا از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز میکند.

برند برداشت افراد از یک نام است.

گاها برندی برای یک محصول یا خدمات حتی چنان معروف و زبان زد میشود که ممکن است اصلا خود محصول را صرفا با همان برند بشناسند. مثلا برند شامپو  به عنوان شوینده موی سر تعریف برند در هر رویکرد متفاوت خواهد بود . بستگی دارد با چه زاویه و از چه جنبه ای بخواهیم برند را تعریف کنیم.

 

 

۴,۰۰۰ تومان – خرید

 

 

 

فروشگاه دانشجویی یاوران فایل

فروشگاه دانشجویی یاوران فایل



لینک کوتاه: https://www.yavaranfile.ir/?p=7467

تصاویر پیش نمایش


خلاصه کتاب مدیریت برند(پژوهش ،تئوری و عمل)-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *