no-img
یاوران فایل

دانلود خلاصه کامل کتاب بازاریابی صنعتی سید رضا سید جوادین و محمد رحیم اسفیدانی


یاوران فایل
اسلایدر
اطلاعیه‎های مهم

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی سید رضا سید جوادین
امتیاز 5.00 ( 1 رای )دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی سید رضا سید جوادین">
pdf
مرداد ۱۵, ۱۳۹۸
2MB
تعداد صفحات خلاصه 70
نکات مهم و کلیدی
جامع + خلاصه + کاربردی
ضمانت خرید!!!
۵,۰۰۰ تومان
۵,۰۰۰ تومان – خرید

دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی سید رضا سید جوادین


 

خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی سید رضا سید جوادین

 

دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی pdf

خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی

نوشته سید رضا سید جوادین و محمد رحیم اسفیدانی

__________________________

دانلود خلاصه کامل کتاب بازاریابی صنعتی سید رضا سید جوادین و محمد رحیم اسفیدانی

نکات مهم، کلیدی و امتحانی

 

 

yavaranfile

******
جامع + کامل +خلاصه+ کاربردی
******

https://www.yavaranfile.ir

معرفی اجمالی:

 خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی سید رضا سید جوادین و محمد رحیم اسفیدانیpdf

این فایل، خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی سید رضا سید جوادین و محمد رحیم اسفیدانی می باشد که فصول  این کتاب را به صورت کامل و جامع  در حجم ۷۰ صفحه به بیان زیر خلاصه کرده است.

 

فصل اول: ماهیت بازاریابی صنعتی

فصل دوم: رفتار مصرف کننده در بازارهای صنعتی

فصل سوم: مدیریت ارتباط با مشتریان در بازارهای صنعتی

فصل چهارم: بخش بندی هدف‌گذاری و موقعیت یابی در بازارهای صنعتی

فصل پنجم: برنامه ریزی استراتژیک در بازارهای صنعتی

فصل ششم: مدیریت محصول در بازارهای صنعتی

فصل هفتم: قیمت گذاری در بازارهای صنعتی

فصل هشتم: استراتژی توزیع صنعتی

فصل نهم: مدیریت فروش صنعتی

فصل دهم: آمیخته ارتباطات بازاریابی صنعتی

فصل یازدهم: تجارت الکترونیکی در بازارهای صنعتی

فصل دوازدهم: اخلاق در بازارها

 

ناگفته نماند که کتاب بازاریابی صنعتی، اثر دکتر سید رضا جوادین و دکتر محمد رحیم اسفیدانی، اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، از سوی انتشارات زمزمه نور با همکاری انتشارات نگاه دانش منتشر شده است.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: بازارهای صنعتی بسیار بزرگ هستند. مفاهیم وتئوری های بازاریابی ،قبل از جنگ جهانی دوم توسعه یافت ،ولی مفاهیم ایجاد شده در حوزه بازاریابی عمدتا برروی مصرف کننده نهایی متمرکز بوده‌اند وکمتر مفاهیم مربوط به بازارهای صنعتی (سازمانی )رامورد توجه قرار داده‌اند مطالعاتی که در دهه های ۱۹۵۰و۱۹۶۰بر روی رفتار خریداران سازمانی انجام شده نشان داد که رفتار خریداران در بازار های صنعتی سازمانی کاملا متفاوت از رفتار خریداران و مصرف کنندگان نهایی می باشد ،از این رو ،هر یک از بازارهای فوق نیازمند استراتژیهای بازار یابی متفاوتی هستند به همین جهت این مفهوم در طی دهه های گذشته به صورتی خاص مورد توجه محققین قرار گر فته است. بازاریابی صنعتی (بعنوان یک رشته علمی) مفاهیم بسیار زیادی را از سایر علوم همچون علوم رفتاری، علوم کمی، جامعه‌شناسی و اقتصاد به عاریت گرفته است.

 

 

۵,۰۰۰ تومان – خرید

 




یاوران فایل

 


فروشگاه دانشجویی یاوران فایل




لینک کوتاه: https://www.yavaranfile.ir/?p=16474

تصاویر پیش نمایش


دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی سید رضا سید جوادین-1

دیدگاه ها


پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *