no-img
یاوران فایل

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی) | یاوران فایل


یاوران فایل
اسلایدر
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

ZIP
خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی)
امتیاز 5.00 ( 1 رای )خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی)">
zip
مهر ۲۰, ۱۳۹۷
3.62MB
تعداد صفحات خلاصه64
جامع + خلاصه + کاربردی
(word - pdf)
۸,۰۰۰ تومان
۸,۰۰۰ تومان – خرید

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی)


 دانلود خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی) 

 

دانلود خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی)

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی)

نویسندگان: جان سی موون – میشل اس مینور

مترجمان: دکتر عباس صالح اردستانی – دکتر محمدرضا سعدی

درفرمت ورد و پی دی اف(word – pdf)

 

__________________________

 

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی) جان سی موون – میشل اس مینور ترجمه  دکتر عباس صالح اردستانی – دکتر محمدرضا سعدی

نکات مهم و کلیدی

(فایل شامل ۱۰ فصل اول کتاب می باشد.)

 

 

yavaranfile

 

 

https://www.yavaranfile.ir

معرفی اجمالی:

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی) جان سی موون – میشل اس مینور ، ترجمه  دکتر عباس صالح اردستانی – دکتر محمدرضا سعدی درفرمت ورد و پی دی اف(word – pdf) 

این فایل، خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی) جان سی موون – میشل اس مینور ، ترجمه  دکتر عباس صالح اردستانی – دکتر محمدرضا سعدی درفرمت ورد و پی دی اف(word – pdf)  است که ۱۰ فصل اول این کتاب را از فصول ۱۶ گانه کتاب در حجم ۶۴ صفحه به بیان زیر خلاصه کرده است.

فصل اول : کلیات و تعاریف

فصل دوم : رفتار مصرف کننده و مدیر بازاریابی

فصل سوم: پردازش اطلاعات: درگیری ذهنی و ادراک

فصل چهارم: پردازش اطلاعات :حافظه و یادگیری شناختی

فصل پنجم: انگیزش مصرف کننده

فصل ششم: شخصیت و روان نگاشتی

فصل هفتم: شکل گیری و تغییر باور نگرش و رفتار

فصل هشتم: ارتباطات ترغیب کننده

فصل نهم: فرایندهای تصمیم گیری مصرف کننده

فصل دهم: پس از خرید: رضایت و وفاداری

 

ناگفنه نماند که مطالعه ی رفتار مصرف کننده و داشتن درک صحیحی از آن به مدیران برای تصمیم گیری و تهیه ی مبنایی شناختی از طریق تحلیل مصرف کنندگان کمک می کند. این امر هم چنین به قانون گذاران و تنظیم کنندگان برای وضع قوانین مربوط به خرید و فروش کالا و خدمات و نیز به مصرف کنندگان در تصمیم گیری بهتر کمک می کند. نگارنده در کتاب حاضر نخست از مدل رفتار مصرف کننده، چگونگی شناخت این رفتار و استفاده از آن برای ایجاد راهبردهای بازاریابی و کمک به مدیران سازمان ها در برنامه ریزی بازارها سخن می گوید و سپس عوامل موثر بر مصرف کنندگان فردی و فرایندهای مصرف کننده از جمله پردازش اطلاعات، انگیزش، شخصیت، نگرش ها، ارتباطات ترغیب کننده و تصمیم گیری را بررسی می کند. در ادامه نیز به تاثیرگذاران محیطی که خریداران و فروشندگان را تحت تاثیر قرار می دهند، موقعیت مصرف کننده، فرهنگ ها و خرده فرهنگ ها، و رفتارهای بین المللی و میان فرهنگی اشاره می کند.

 

 

۸,۰۰۰ تومان – خرید

 

 

 

فروشگاه دانشجویی یاوران فایل

فروشگاه دانشجویی یاوران فایل



لینک کوتاه: https://www.yavaranfile.ir/?p=7385

تصاویر پیش نمایش


خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی)-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *