no-img
یاوران فایل

دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر + نمونه سوال | یاوران فایل


یاوران فایل
اسلایدر
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

ZIP
دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر + نمونه سوال
zip
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷
2.82MB
تعداد صفحات خلاصه270
۷,۵۰۰ تومان
۷,۵۰۰ تومان – خرید

دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر + نمونه سوال


 

 دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازار یابی کاتلر

 

دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی + نمونه سوال امتحانی

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی ( تجزیه‌و‌تحلیل، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل)

درس بازار شناسی و مسائل بازاریابی

تاليف فیلیپ کاتلر

ترجمه بهمن فروزنده

 

yavaranfile

 

 

 

به ضمیمه ۱۲ دوره نمونه سوالات امتحانی تشریحی

 سوالات نیم سال اول و دوم

از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۳۹۷

 

 

******

جامع + کامل +خلاصه+ کاربردی

******

 

 

https://www.yavaranfile.ir

 

 

معرفی اجمالی:

دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی ( تجزیه‌و‌تحلیل، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل) درس بازار شناسی و مسائل بازاریابی تاليف فیلیپ کاتلرْ ترجمه بهمن فروزنده به همراه ۱۲ دوره نمونه سوالات امتحانی تشریحی(بدون پاسخ نامه)

این فایل، خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی تاليف فیلیپ کاتلرْ ترجمه بهمن فروزنده به همراه ۱۲ دوره نمونه سوالات امتحانی تشریحی(بدون پاسخ نامه) می باشد که ۲۴ فصل این کتاب را در حجم ۲۷۰ صفحه خلاصه کرده است.

*******

بخش نخست کتاب که از سه فصل تشکیل می‌شود به شناخت و درک مفهوم مدیریت بازاریابی اختصاص دارد و امید می‌رود این بخش به صورت دقیق مورد مطالعه‌ی علاقه‌مندان قرار گیرد.

تجزیه‌و‌تحلیل فرصت‌های بازار عنوان بخش دوم کتاب است. جمع‌آوری اطلاعات بازار و برآورد و اندازه‌گیری حجم تقاضا، بررسی محیط‌های خرد و کلان، تحلیل رفتاری خریدار شخصی و خریدار تجاری، تجزیه‌و‌تحلیل واحدهای صنعتی و رقبا، قسمت‌بندی بازار و تعیین بازار هدف از اهم مباحث مطرح شده در این بخش از کتاب است که شامل فصول ۵ الی ۹ کتاب می‌شود.

بخش سوم، فصول ۱۱ الی ۱۳ را در بر می‌گیرد. در این بخش انواع راهبردهای بازاریابی در مراحل مختلف چرخه‌ی عمر محصول، تکوین و تولید کالای جدید، تقسیم‌بندی واحدهای مختلف از نظر جایگاه رقابتی در بازار و خط‌مشی‌های هر یک از رهبران، چالش‌گران، دنباله‌روها و پرکنندگان خلاء بازار مورد بررسی قرار گرفته است.

بخش چهارم کتاب به چگونگی تصمیمات و شیوه‌های مدیریت خط محصول و اداره‌ی نام و نشان، طراحی و مدیریت خدمات و خدمات همراه کالا، خط‌مشی‌ها و طرح‌های قیمت‌گذاری محصولات اختصاص یافته است. در همین بخش از کتاب انواع شیوه‌های تصمیم‌گیری درباره‌ی قیمت ارائه شده است تا بتوان در موارد مختلف از آن استفاده کرد. اگر بپذیریم قابلیت مدیریت در نوع و کیفیت تصمیم‌گیری‌هاست اهمیت و ارزش این بخش از کتاب بیشتر مورد توجه قرار خواهد قرار خواهد گرفت. مدیریت کانال‌های توزیع کالا، مدیریت ارتباطات یکپارچه‌ی بازاریابی و راهبردهای مربوط به پیشبرد کالاها شامل تبلیغات، تبلیغات پیشبرد فروش و روابط عمومی و نیز فروشندگی شخصی و بازاریابی آنلاین از اهم مباحث دیگری است که در فصول ۱۵ الی ۲۳ این بخش از کتاب ارائه شده است.

بخش ۵ کتاب همان فصل ۲۴ است که در آن اهمیت سازماندهی دایره‌ی بازاریابی و نحوه‌ی تشکیل و تکوین آن، اجرای طرح‌های بازاریابی و نظارت بر نحوه‌ی اجرا با استفاده از طرح‌های کنترل گوناگون مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

 

 

 

 

فروشگاه یاوران فایل



لینک کوتاه: https://www.yavaranfile.ir/?p=3447

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *