خلاصه کتاب مدیریت جامع برند pdf
دانلود خلاصه کتاب مدیریت جامع برند pdf
خلاصه کتاب مدیریت جامع برند(مباحث امتحانی و مهم)
( مکاتب، ارزش گذاری و توسعه برند ملی)
سید حمید خداداد حسینی – مهران رضوی
__________________________
نکات مهم، کلیدی
(خلاصه کل کتاب نمی باشد.مباحث امتحانی و گزینشی)
معرفی اجمالی:
خلاصه کتاب مدیریت جامع برند مکاتب، ارزش گذاری و توسعه برند ملی نوشته سید حمید خداداد حسینی – مهران رضوی pdf
این فایل، خلاصه کتاب مدیریت جامع برند مکاتب، ارزش گذاری و توسعه برند ملی نوشته سید حمید خداداد حسینی – مهران رضوی pdf است که مباحثی از این کتاب را در حجم ۴۰ صفحه خلاصه کرده است.
دیدگاه ها